Itt a tavaszi nagytakarítás - Tokok és üvegfóliák akár 80%-kal olcsóbban! Csak a készlet erejéig >>

Megtekintés

Ingyenes ügyfélszolgálat (8.00 - 14.00): [email protected]

Kérdésed van? (GYIK)

  1. Alapvető kérdések
Mi a gizzmo.hu?

A gizzmo.hu vezető online mobiltelefontartozékokat és kiegészítőket forgalmazó kiskereskedő. Már több mint 1000 készülékhez kínál közel 20 000 minőségi kiegészítőt. Ötszörös, az év "Legjobb interneteskereskedője" díj nyertese Szlovéniában és Horvátországban, melyeket 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban nyert el.

Hogyan vásárolhatok?

Rendkívül egyszerűen. Böngéssz termékkínálatunkban, válaszd ki a kívánt terméket, majd klikkelj a „Kosárba” gombra. Ezután kattints a "Tovább" gombra, töltsd ki a szállítási adatokat és várd a csomagot.

Ha email-ben szeretnél rendelést leadni, küldd el nekünk a megrendelni kívánt termékeket a szállítási címeddel az [email protected] címre.

Hogyan juthatok kedvezmény kuponhoz a következő vásárlásomnál?

Lojális hírlevél olvasóinkat gyakran ajándékozzuk meg speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel. Iratkozz fel a gizzmo.hu oldalon hírlevelünkre és szerezz 10% kedvezményt már az első vásárlásodhoz.

Nem találom a kérdésemre a választ ezen az oldalon. Beszélhetnék valakivel?

Örömünkre szolgálna! Csak küldj egy email-t a kérdéseddel az [email protected] email címre vagy írj nekünk Facebookon. Ügyfélszolgálatunk örömmel a rendelkezésedre állnak.

  1. Szállítással kapcsolatos
    kérdések
Hogyan történik a csomagom kiszállítása?

A biztonságos és gyors szállítás érdekében a megrendelést a Magyar Posta csomagküldő szolgáltatásán keresztül szállítjuk.

Ha még ma leadom a megrendelésem, előreláthatólag mikor kapom meg a csomagomat?

12:00 óráig történő megrendelés esetén még aznap elküldjük a csomagot a Posta központjába, ahonnan legkésőbb 2 munkanapon belül szállítják ki hozzád.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja banki átutalás és hitelkártyás fizetés esetén 1300 Ft, PayPal-os fizetés esetén 1700 Ft, utánvétes fizetésnél pedig 1500 Ft.

Minden 14 990 Ft feletti rendelésnél viszont a kiszállítás díjtalan.

REBORN termékek vásárlása esetén a szállítási költséget felszámoljuk a vásárlás értéktől függetlenül. Kivéve, ha a REBORN készülék mellett rendelt más termékek összege meghaladja a 14 990 Ft-os értéket, akkor a rendelés kiszállítása díjtalan.

Mi történik, ha éppen nem vagyok otthon a kiszállításkor?

A Posta email-ben és SMS-ben értesít a kiszállítási időpontokról, amit kétszer kísérel meg. Ha egyik alkalommal sem talál otthon, a csomagodat a postán adják le.  

Hogyan néz ki a kiszállítási folyamat?
  1. lépés: A szállítási információk megérkezése

Amikor megkapjuk a rendelésedet, feldolgozzuk és továbbítjuk csomagküldő partnerünknek. Megadjuk az elérhetőségeidet (telefonszám + e-mail cím), amelyeken értesíteni tudnak a kiszállítás részleteiről.

      2. lépés: Becsült szállítási idő

Csomagküldő partnerünk a kézbesítést megelőzően e-mailt küld, melyben tájékoztat a kiszállítás becsült dátumáról és idejéről, valamint egyéb részletekről.

      3. lépés: Szállítási lehetőségek

A csomagot a Magyar Posta szállítja a megadott címre. A szállításról SMS-ben értesítik.

  1. Megrendelésse kapcsolatos
    kérdések
  1. Megrendelésse
    kapcsolatos
    kérdések
Be kell jelentkeznem megrendelés leadásához?

Nem, nem kell regisztrálni vagy bejelentkezni. A megrendelések leadása egy rendkívül egyszerű folyamat, ami mindössze néhány percet vesz igénybe.  

Csak válaszd ki a kívánt termékeket, add a kosárhoz őket, válassz fizetési módot, majd írd be kiszállítási adataidat a megrendelés elküldése előtt. Ha mindennel megvagy, email visszaigazolást küldünk az általad megadott email címre.

Változtathatok a megrendelésemen fizetés után?

Bár csapatunk azon van, hogy minél hamarabb megkaphasd a csomagod, mindent igyekszünk megtenni annak érdekében, hogy módosítani tudjuk a megrendelésed még a kiszállítás előtt. Módosítási kérés esetén, kérjük küldj nekünk email-t az [email protected] email címre vagy írj nekünk Facebookon. Minél hamarabb, annál jobb!

Hogyan tudom ellenőrizni a megrendelésem állapotát?

A megrendelés leadásakor visszaigazoló emailt küldünk. Amennyiben egyéb információkra lenne szükséged a megrendelés állapotát illetően, küldj nekünk email az [email protected] email címre vagy írj Facebookon.

A megrendelni kívánt termék nincs készleten. Hogyan juthatnék hozzá?

Ilyen esetben kérjük, küldj nekünk egy email-t a termék URL-jével az [email protected] címre. Értesíteni fogunk, hogy mikor várható, hogy a termék újra készleten lesz és segítünk a megrendelésed elkészítésében is.

Kedvezmény kupont kaptam. Hogyan tudom felhasználni?

A kedvezmény kuponok felhasználása rendkívül egyszerű! Csak írd be a promóciós kódot a megrendelés leadásakor a megfelelő mezőbe, majd nyomj entert.

A kiszállítás díja növekedett, miután hozzáadtam a promóciós kódot a megrendeléshez. Miért?!

A Mr. Gizzmo ingyenes kiszállítást kínál 14 990 Ft feletti megrendelés esetén. Amennyiben a kupon érvényesítése előtt csak kicsivel voltál ezen összeghatár fölött, most a kedvezmény hatására az alá is kerülhettél, így az ingyenes kiszállítás már nem érvényesíthető.  

REBORN termékek vásárlása esetén a szállítási költséget felszámoljuk a vásárlás értéktől függetlenül.

  1. Fizetéssel kapcsolatos
    kérdések
Hogyan tudok fizetni?

Számos fizetési mód közül választhatsz:

  • PayPal
  • Hitelkártya
  • Előre utalás
  • Utánvétes fizetés kiszállításkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak

Kérhetek számlát a megrendelésemről a cégem nevére is?

Természetesen! A megrendelés leadásakor a kiszállítási információknál klikkelj a "Cégem nevére szóló számlát kérek" gombra a jobb felső sarokban. Amennyiben a vállalkozásod áfa regisztrációval rendelkezik, áfamentesen vásárolhatsz.

  1. Termékcsere és
    visszatérítés
A megrendelt termékek egyike hiányzik vagy hibás. Mit tehetek ilyen esetben?

Bár a gizzmo.hu-nál első számú fontosságú ügyfeleink, előfordulhat baleset, amelyért előre is elnézést kérünk. Kérjük, ilyen esetben lépj kapcsolatba a többszörösen díjazott ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] email címen. Örömmel fognak segíteni - kérj visszatérítést vagy termékcserét, mindent meg tudunk oldani.

Nem vagyok 100% -ban elégedett a termékkel, amit kaptam. Hogyan kaphatok újat / másik terméket?

Tudjuk, hogy csak akkor szerezhetsz valódi benyomást egy termékről, ha végre élőben látod. Ezért 28 napos "Mosoly nélkül nincs jó üzlet" elégedettségi garanciánkat biztosítjuk minden vásárlásnál. Ezen időszak alatt szívesen segítünk és kicseréljük a megrendelt terméket.

Vissza 0619989757

Üres a
kosár?

Vásárlóinknak gyakran készítünk különleges akciókat. Üres kosárral sajnos nem tudod hasznosítani őket.

Töltsd meg a kosarad a termékek mellett található "KOSÁRBA" gombra kattintva.

Kosár

Az ajándékot a kosárban választod ki!

28 napos elégedettségi garancia

Notice