"Mosoly nélkül nincs jó üzlet" garancia

A Gizzmo®-nál az ügyfélelégedettsége MINDIG a legelső számú szempont!

A vásárlást követő 28 napon belül kérheted a teljes visszatérítést vagy a termékcserét bárminemű ok nélkül.

A vásárlást követő 28 napon belül teljes visszatérítés

Ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor van 28 teljes napod, hogy értesíts minket az [email protected] címen, és kiélvezd elégedettségi garanciánk prémium szolgáltatását.

Visszaküldés magyarázkodás nélkül

A vásárlástól számított 28 napon belül visszaküldheted azokat a termékeket, melyekkel nem vagy 100%-ban elégedett, és mi nem fogunk semmit sem kérdezni. Ha elégedetlen vagy, nekünk az egyetlen küldetésünk az, hogy megfelelve a normáinknak ezen változtassunk.

Hiba történt a küldés során? Nem a te hibád - nem neked kell aggódnod miatta

Csapatunk éjjel-nappal azon dolgozik, hogy a megfelelő termékeket a jogos tulajdonosaiknak küldjük ki. Azonban balesetek mindig történnek. Ha rossz terméket kaptál, elküldünk hozzád egy futárt, hogy kicserélje a kapott terméket egy teljesen újra maximálisan ingyenesen!

A megrendelt termék megsérült út közben? Csak egyfényképet kérünk róla

Annak ellenére, hogy a termékeket gondosan becsomagoltuk, közlekedésből fakadó problémák bármikor megtörténhetnek. Egyszerűen készíts egy fényképet a sérült termékről, küldd el az [email protected] címre, és élvezd az ingyenes termékcserét vagy a teljes visszatérítést gond nélkül!

Ingyenes megrendelés törlés

Hiba történt a rendeléskor? Nem probléma. A megrendelés napján a lemondás teljesen ingyenes. Csak küldj nekünk erről egy e-mailt, vagy hívj minket telefonon, és már töröljük is megrendelésed.

Pénzvisszatérítés 3 napon belül - beleértve a szállítási díjat is!

Ha bármilyen okból kifolyólag a teljes visszatérítést választod, akkor a visszaküldött termék megérkeztét követő mindössze 3 napon belül megkapod a fizetett összeget.

Ha kosárba kívánsz helyezni egy cikket, kattints a "Kosárba" gombra a cikk mellett.

Díjmentes kiszállítás

tovább
Kosár ürítése