Ingyenes ügyfélszolgálat (8.00 - 14.00): [email protected]
A Gizzmo®-nál az ügyfélelégedettsége MINDIG a legelső számú szempont!
A vásárlást követő 28 napon belül kérheted a teljes visszatérítést vagy a termékcserét bárminemű ok nélkül.
Ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor van 28 teljes napod, hogy értesíts minket az [email protected] címen, és kiélvezd elégedettségi garanciánk prémium szolgáltatását.
A vásárlástól számított 28 napon belül visszaküldheted azokat a termékeket, melyekkel nem vagy 100%-ban elégedett, és mi nem fogunk semmit sem kérdezni. Ha elégedetlen vagy, nekünk az egyetlen küldetésünk az, hogy megfelelve a normáinknak ezen változtassunk.
Csapatunk éjjel-nappal azon dolgozik, hogy a megfelelő termékeket a jogos tulajdonosaiknak küldjük ki. Azonban balesetek mindig történnek. Ha rossz terméket kaptál, elküldünk hozzád egy futárt, hogy kicserélje a kapott terméket egy teljesen újra teljesen ingyenesen!
Annak ellenére, hogy a termékeket gondosan becsomagoltuk, közlekedésből fakadó problémák bármikor megtörténhetnek. Egyszerűen készíts egy fényképet a sérült termékről, küldd el az [email protected] címre, és élvezd az ingyenes termékcserét vagy a teljes visszatérítést gond nélkül!
Hiba történt a rendeléskor? Nem probléma. A megrendelés napján a lemondás teljesen ingyenes. Csak küldj nekünk erről egy e-mailt, vagy hívj minket telefonon, és már töröljük is megrendelésed.
Ha bármilyen okból kifolyólag a teljes visszatérítést választod, akkor a visszaküldött termék megérkeztét követően visszautaljuk a rendelés összeget.
Az ajándékot a kosárban választod ki!
28 napos elégedettségi garancia
Notice