GYIK

  • ÁLTALÁNOS

  • Mi a gizzmo.hu?

    A gizzmo.hu egy internetes szakáruház, amely a legjobb kiegészítőket és tartozékokat kínálja mobilkészülékedhez. Csúcsminőségű védőtokokat és tárcákat, első osztályú Optishield képernyővédőket, töltő- és adatkábeleket, töltőket, adaptereket és fülhallgatókat kínál. Öt, az év „Legjobb internetes kereskedője” díj nyertese Szlovéniában és Horvátországban 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban.

  • Hogyan vásárolhatok?

    A "Kosárba" gombra kattintással egyszerűen a bevásárlókosárba helyezheted a megvásárolni kívánt termékeket. Ezután kattints a "Pénztárhoz" opcióra, írd be az adataidat, és a csomag máris indul hozzád! Ha a webáruházban nem találod fel magad küldd el e-mailben a kívánt cikkek adatait és saját kézbesítési adataidat a következő címre: [email protected]

  • Hiánycikk a termék, amit kiválasztottam. Mikor lesz elérhető?

    Kérjük, küldd el az [email protected] címünkre a kiválasztott termékre mutató hivatkozást, hogy pontosabb tájékoztatást tudjunk adni.

  • KÉZBESÍTÉS

  • Melyik kézbesítőszolgálattal küldik a rendelésemet?

    A rendeléseket a GLS kézbesítőszolgálattal küldjük.

  • Mennyi a postaköltség?

    A csomagolási- és postaköltség utánvétes fizetés esetén 1199 Ft, proforma számlás, PayPal és kártyás fizetés esetén 999 Ft.

  • Mikorra várhatom a kézbesítést, ha ma rendelek?

    Ha a rendelést 15.00 óráig leadod, a csomagot még ugyanazon a napon elküldjük, egyéb esetben csak másnap reggel. A legtöbb esetben a termékek a leadott megrendelést követő 2-3 napon belül kerülnek kiszállításra. Ezek a feltételek nem vonatkoznak a proforma számlára fizetett rendelésekre, ahol előbb meg kell várnunk a vételár sikeres átutalását.

  • Hogyan ellenőrizhetem rendelésem állapotát?

    Rendelésed elküldésekor SMS üzenetet küldünk az általad megadott telefonszámra. Ha részletesebb információt szeretnél, az [email protected] címen felteheted nekünk a kérdéseidet.

  • Mi történik, ha a kézbesítéskor nem vagyok otthon?

    Ha nem tudod átvenni a csomagot, a GLS kézbesítőszolgálat automatikus e-mailben vagy sms-ben értesít. Az üzenetben lévő hivatkozás közvetlenül a FlexDelivery alkalmazásba visz, ahol tetszés szerint megadhatod az átvevő nevét és az átvétel időpontját és módját.

  • RENDELÉS

  • Kell regisztrálni a rendeléshez?

    A rendeléshez nem kell regisztrálni, mert csak pár percet vesz igénybe az egész folyamat. A kívánt cikket a kosárba helyezed, majd a pénztárnál kiválasztod a fizetési módot, beírod az adatokat és a végén megerősíted a megrendelést. Ha sikerült a rendelés, a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk.

  • Módosíthatok-e már leadott megrendelést?

    Csapatunk igyekszik minél hamarabb kiküldeni a megrendelt árukat, de ha még nem küldtük ki őket, mindent megteszünk, hogy figyelembe vegyük módosítási kérésedet.

  • Mit tehetek, ha nem az van a csomagban, amit rendeltem, vagy hiányos a csomag vagy hibás a kapott áru?

    A gizzmo.hu cég számára a vevő elégedettsége a legfontosabb. Hiba sajnos nálunk is előfordulhat, amiért őszintén elnézést kérünk. Ilyen esetben, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat az [email protected] címen, akik a lehető leghamarabb gondoskodnak majd a helyes árucikk kiküldéséről vagy a vételár visszatérítéséről.

  • Ha elégedetlen vagyok egy termékkel, hogyan cserélhetem másra?

    Tudjuk, hogy egy terméket akkor tudunk igazán megítélni, ha a kezünkbe fogjuk. Ennek megfelelően 44 napos elégedettségi garanciát vállalunk, amelyen belül örömmel segítünk kicserélni a terméket. Küldd vissza a csomagot a feladónak, és tüntesd fel a visszaküldés okát és azt, hogy mire szeretnéd kicserélni. Kérjük, csatold a számlát is. A csomagot a számlán feltüntetett feladói címre kérjük szépen visszaküldeni.

  • Van esetleg hűségkártya programotok?

    Hűségkártya programunk sajnos nincs, de várható, hogy a közeljövőben külön klubot hozunk létre leghűségesebb Gizzmo vásárlóinknak.

  • Nem kaptam választ kérdésemre; hová fordulhatok?

    Küldd el kérdésedet az [email protected] email címre. Örömmel állunk rendelkezésedre!

Bezárás

2018 legjobb webáruházában több mint 400.000 vevővel

Szerte Európából, már több mint 400.000 elégedett vevő fordul hozzánk mobil kiegészítőkkel kapcsolatos igényeivel, ami a csúcsminőségű szolgáltatás és többszörösen kitüntetett ügyfélszolgálat eredménye.

28 napos elégedettségi garancia visszavásárlási lehetőséggel

Ha a megvásárolt termékkel nem vagy 100%-ig elégedett, a terméket 28 napon belül visszaküldheted, mi pedig azokat kérdés nélkül cseréljük vagy visszautaljuk a termékek árát. Bővebben ...

Ingyenes expressz szállítás 12000 Ft feletti rendelések esetén

Ha a rendelésed összege meghaladja a 12000 Ft-ot, mi álljuk a postaköltséget. Válaszd ki a termékeket, tedd őket a kosárba és fejezd be a rendelést, mi pedig ingyenesen kiküldjük neked a csomagot expressz futárszolgálaton keresztül.

100% biztonságos és kényelmes rendelés az otthoni kényelméből

Válogass több mint 30.000 termék közül minden, jelenleg a piacon elérhető mobilkészülékhez. Néhány kattintás és a kívánt termék már úton is lesz hozzád. Problémát tapasztaltál a megrendelés kapcsán? Élj a 28 napos “Mosoly nélkül nincs jó üzlet” garanciánkkal.

Ha kosárba kívánsz helyezni egy cikket, kattints a "Kosárba" gombra a cikk mellett.

Díjmentes kiszállítás

tovább
Kosár ürítése