Kérdésed van? (GYIK)

  1. Alapvető kérdések
Mi a gizzmo.hu?

A gizzmo.hu vezető online mobiltelefontartozékokat és kiegészítőket forgalmazó kiskereskedő. Már több mint 1000 készülékhez kínál közel 20 000 minőségi kiegészítőt. Ötszörös, az év "Legjobb interneteskereskedője" díj nyertese Szlovéniában és Horvátországban, melyeket 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban nyert el.

Hogyan vásárolhatok?

Rendkívül egyszerűen. Böngéssz termékkínálatunkban, válaszd ki a kívánt terméket, majd klikkelj a „Kosárba” gombra. Ezután kattints a "Tovább" gombra, töltsd ki a szállítási adatokat és várd a csomagot.

Ha nem szeretnél online vásárolni, hívj minket a 0619989757 telefonszámon és segítünk megrendelésed összeállításában. Ha email-ben szeretnél rendelést leadni, küldd el nekünk a megrendelni kívánt termékeket a szállítási címeddel az [email protected] címre.

Hogyan juthatok kedvezmény kuponhoz a következő vásárlásomnál?

Lojális hírlevél olvasóinkat gyakran ajándékozzuk meg speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel. Iratkozz fel a gizzmo.hu oldalon hírlevelünkre és szerezz 10% kedvezményt már az első vásárlásodhoz.

Nem találom a kérdésemre a választ ezen az oldalon. Beszélhetnék valakivel?

Örömünkre szolgálna! Csak küldj egy email-t a kérdéseddel az [email protected] email címre vagy hívj minket a 0619989757 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk örömmel a rendelkezésedre állnak.

  1. Szállítással kapcsolatos
    kérdések
Hogyan történik a csomagom kiszállítása?

A biztonságos és gyors szállítás érdekében a megrendelést a GLS Hungary csomagküldő szolgáltatásán keresztül szállítjuk.

Ha még ma leadom a megrendelésem, előreláthatólag mikor kapom meg a csomagomat?

15:00 óráig történő megrendelés esetén még aznap elküldjük a csomagot a GLS központba, ahonnan legkésőbb 2-3 munkanapon belül szállítják ki hozzád.

Egyes esetekben a szállítási idő eltérhet a sztenderd 2-3 munkanapos kiszállítástól. Az érintett termékek esetén az egyes szállítási időt egyértelműen feltüntetjük a termék weboldalán.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ha futárnál történő fizetési módot választottál, akkor 1199 Ft a szállítás díj, míg a PayPal vagy bankkártyás, előre fizetéses opciók eseténez az összeg mindössze 999 Ft.

Mi történik, ha éppen nem vagyok otthon a kiszállításkor?

A GLS email-ben értesít a kiszállítási időpontokról, amit háromszor kísérel meg. Ha egyik alkalommal sem talál otthon, a csomagodat visszaszállítják hozzánk.  

A GLS felveszi veled a kapcsolatot a fent említett kiszállítás előtt. Ha az email-ben a megadott URL-re kattintasz, kiválaszthatod a "CsomagPont" opciót, és a termékeket egy közeli GLS csomagpontnál is felveheted.

Hogyan néz ki a kiszállítási folyamat?
  1. lépés: A szállítási információk megérkezése

Amikor megkapjuk a rendelésedet, feldolgozzuk és továbbítjuk csomagküldő partnerünknek. Megadjuk az elérhetőségeidet (telefonszám + e-mail cím), amelyeken értesíteni tudnak a kiszállítás részleteiről.

      2. lépés: Becsült szállítási idő

Csomagküldő partnerünk a kézbesítést megelőzően e-mailt küld, melyben tájékoztat a kiszállítás becsült dátumáról és idejéről, valamint egyéb részletekről.

      3. lépés: Szállítási lehetőségek

A csomagot a GLS Hungary szállítja a megadott címre. A szállítás részleteit tartalmazó email-ben kiválaszthatod a "CsomagPont" opcót, hogy a megrendelésedet egy közeli GLS csomópontban is átvehesd

  1. Megrendelésse kapcsolatos
    kérdések
  1. Megrendelésse
    kapcsolatos
    kérdések
Be kell jelentkeznem megrendelés leadásához?

Nem, nem kell regisztrálni vagy bejelentkezni. A megrendelések leadása egy rendkívül egyszerű folyamat, ami mindössze néhány percet vesz igénybe.  

Csak válaszd ki a kívánt termékeket, add a kosárhoz őket, válassz fizetési módot, majd írd be kiszállítási adataidat a megrendelés elküldése előtt. Ha mindennel megvagy, email visszaigazolást küldünk az általad megadott email címre.

Változtathatok a megrendelésemen fizetés után?

Bár csapatunk azon van, hogy minél hamarabb megkaphasd a csomagod, mindent igyekszünk megtenni annak érdekében, hogy módosítani tudjuk a megrendelésed még a kiszállítás előtt. Módosítási kérés esetén, kérjük küldj nekünk email-t az [email protected] email címre vagy hívj minket a 0619989757 telefonszámon, minél hamarabb, annál jobb!

Hogyan tudom ellenőrizni a megrendelésem állapotát?

A megrendelés leadásakor visszaigazoló emailt küldünk. Amennyiben egyéb információkra lenne szükséged a megrendelés állapotát illetően, hívj minket a 0619989757 számon vagy küldj nekünk email az [email protected] email címre.

A megrendelni kívánt termék nincs készleten. Hogyan juthatnék hozzá?

Ilyen esetben kérjük, küldj nekünk egy email-t a termék URL-jével az [email protected] címre. Értesíteni fogunk, hogy mikor várható, hogy a termék újra készleten lesz és segítünk a megrendelésed elkészítésében is.

Kedvezmény kupont kaptam. Hogyan tudom felhasználni?

A kedvezmény kuponok felhasználása rendkívül egyszerű! Csak írd be a promóciós kódot a megrendelés leadásakor a megfelelő mezőbe, majd nyomj entert.

A kiszállítás díja növekedett, miután hozzáadtam a promóciós kódot a megrendeléshez. Miért?!

A Mr. Gizzmo ingyenes kiszállítást kínál 12 000 Ft feletti megrendelés esetén. Amennyiben a kupon érvényesítése előtt csak kicsivel voltál ezen összeghatár fölött, most a kedvezmény hatására az alá is kerülhettél, így az ingyenes kiszállítás már nem érvényesíthető.  

  1. Fizetéssel kapcsolatos
    kérdések
Hogyan tudok fizetni?

Számos fizetési mód közül választhatsz:

  • PayPal
  • Hitelkártya
  • Előre utalás
  • Utánvétes fizetés kiszállításkor készpénzben vagy     bankkártyával a futárnak

Kérhetek számlát a megrendelésemről a cégem nevére is?

Természetesen! A megrendelés leadásakor a kiszállítási információknál klikkelj a "Cégem nevére szóló számlát kérek" gombra a jobb felső sarokban. Amennyiben a vállalkozásod áfa regisztrációval rendelkezik, áfamentesen vásárolhatsz.

  1. Termékcsere és
    visszatérítés
A megrendelt termékek egyike hiányzik vagy hibás. Mit tehetek ilyen esetben?

Bár a gizzmo.hu-nál első számú fontosságú ügyfeleink, előfordulhat baleset, amelyért előre is elnézést kérünk. Kérjük, ilyen esetben lépj kapcsolatba a többszörösen díjazott ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] email címen. Örömmel fognak segíteni - kérj visszatérítést vagy termékcserét, mindent meg tudunk oldani.

Nem vagyok 100% -ban elégedett a termékkel, amit kaptam. Hogyan kaphatok újat / másik terméket?

Tudjuk, hogy csak akkor szerezhetsz valódi benyomást egy termékről, ha végre élőben látod. Ezért 28 napos "Mosoly nélkül nincs jó üzlet" elégedettségi garanciánkat biztosítjuk minden vásárlásnál. Ezen időszak alatt szívesen segítünk és ingyenesen kicseréljük a megrendelt terméket.

Ha kosárba kívánsz helyezni egy cikket, kattints a "Kosárba" gombra a cikk mellett.

Díjmentes kiszállítás

tovább
Kosár ürítése